Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Cuándo hacemosuna Masa para ir disfrazad@s: febrero o marzo?

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Rubén (Cos)

Rexistrado: 19 Xan 2008
Mensaxes: 53

MensaxePublicado: Sab Xan 30, 2010 10:34 pm    Asunto: Cuándo hacemosuna Masa para ir disfrazad@s: febrero o marzo? Responder citando

¡Hola!

La próxima semana es la primera de febrero, y los carnavales creo que empieza el fin de semana de la siguiente.

¿Cuándo sería mejor ir disfrazados?, ¿en la Masa de la próxima semana o dejarlo para marzo?

Yo no tengo ni idea de si podré ir a la próxima Masa, pero si puedo ir por mí iba disfrazado, pero prefería no ser el único, jejeje.

Saludos.
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Sab Xan 30, 2010 11:52 pm    Asunto: Responder citando

Me da igual cuál de las 2, si se avisa antes... pues puede que me disfrace!! Rolling Eyes

Pero también puede que no, porque soy algo vergonzoso... Embarassed

Así que me da igual!! Wink
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 754

MensaxePublicado: Ven Feb 05, 2010 10:12 am    Asunto: Responder citando

Acordaos que disfrazados o no , hoy hay masa!! Very Happy
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
danDDv77

Rexistrado: 02 Xul 2009
Mensaxes: 745

MensaxePublicado: Ven Feb 05, 2010 6:17 pm    Asunto: Responder citando

Coa choiva córreseme o rímel...
así que Razz vou de chuvasqueiro.
Jorge Riechmann

Crise http://fon.gs/z9/
Viva|la|bici http://fon.gs/z13/
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e
Fran

Rexistrado: 22 Out 2007
Mensaxes: 76

MensaxePublicado: Mer Feb 10, 2010 2:46 pm    Asunto: Breve Crónica Responder citando

VENRES 05 DE FEBREIRO DE 2010

PRAZA DE MARIA PITA

20:00 HORAS

NÚMERO DE CICLOUSUARIOS: 3

Vaia! Ou trabuqueime de día ou esta vai ser a Masa Crítica con menos bicis que vin na miña vida; ainda que pensandoo mellor: poden facer tre bicis unha masa crítica? terei que revisar nos meus arquivos o concepto de Masa Crítica a ver se... Bueno, como son dos que lle gosta de ver a botella medio chea, busquemos o positivo: 3 ciclousuarios, dos cales 2 e a primeira vez que veñen a unha masa en A Coruña; eso quere dicer que o 66,6 período% dos que ata agora formamos esta segunda masa do ano son novos, neste caso novas, maseiras ¡TODO UN EXITO DE CONVOCATORIA!
Espera. Miro ao meu arredor e dende distintos puntos achéganse hacia a estatua da heroína coruñesa luces intermitentes de diversas cores ¡SON BICIS!, e cada unha co seu correspondente ciclousuario. Pouco a pouco a masa vai collendo forma, e ainda que tímidamente aparecen algúnhas indicación de que estámonos achegando ao antroido, como unha peluca amarela de rizos e un traxe con adornos plateados.
Finalmente tras vinte minutos vendo chegar bicis e charlando amigablemente, os 20 usuarios que nos reunimos decidimos comezar a movernos mentres facemos sonar os nosos timbres, e como se un meigallos se tratase, como se ese son fose unha máxica danza da choiva, unhas pingas comezan a caer sobre as nosas cabezas. Rápidamente, coma se de un exército ven entrenado se tratase, con axilidade poñémonos as nosas proteccións anti-molladuras e comezamos a pedalear lixeiros para sairmos da praza.
Falsa alarma. Tras cruzar un dos arcos que a rodean, a choiva decide esta vez non acompañarnos no noso percorrido (ao mellor xa se está empezando a cansar algo de vir cada primeiro venres con nos). O percorrido...penso eu...e que percorrido imos facer? pois nada, unha vez mais haberá que improvisar un pouco, xa que quen se comprometera a diseñalos para propoñelos parece estar algo desaparecido (ups! ese creo que son eu, jeje).Tra-lo xa tradicional paseo polos Cantóns, decidimos subir polo lateral da Praza de Vigo para chegar ate a Glorieta de América e mais tarde baixar parte de Avenida de Fisterra (miña nai!, Vigo, América, Fisterra... e todo iso en tan so 50 minutos ¡ESTAN TOLOS ESTES CICLISTAS!)
Sen moito ruido, e paseniñamente, percorrimos distintas ruas da cidade, un grupo pequeno de bicicletas que chegaron de novo á Praza de Maria Pita co ánimo de saber que pasamos un bo rato xuntos e que al menos o mes que ven moitos voltaremos a pedalear para aportar o noso graniño de area cara a unha vida mellor.

Vémonos na bici. Fran
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 754

MensaxePublicado: Xov Feb 11, 2010 9:20 am    Asunto: Responder citando

Es cierto que la masa anda escasa ultimamente Crying or Very sad ; cansancio , desilusión, pereza, no se las razones, pero como ya dije, no creo que sea tanto esfuerzo una vez al mes durante una hora dar una vuelta en bici por la ciudad Twisted Evil
Cuando estuve en Ourense, en algunas masas de invierno sólo eramos 6 o 7, pero allí estábamos...
Mientras Coruña no se parezca a Copenague, Amsterdam, Ferrara, etc y seamos más de tres maseiros, seguiré dando vueltas con el carrito por lo menos una vez al mes... Wink
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
moncho faraldo

Rexistrado: 09 Set 2008
Mensaxes: 11

MensaxePublicado: Xov Feb 11, 2010 10:48 am    Asunto: Responder citando

Xa sei que na masa non se pasa lista e polo tanto non hai que xustificar as faltas. Aínda así aí vai a miña. O pasado venres fíxose a presentación MUNDIAL dun libro titulado "55 mentiras sobre a lingua galega" en 70 vilas e cidades de tres continentes e iso é un acontecemento histórico que moi poucas veces se dá e mais nos tempos que corren. Cada persoa terá a(s) súa(s) razón(s), todas importantes. Eu non creo que haxa tanto cansancio nin aburrimento. Pola miña banda sair unha vez ao mes a pedalear en grupo sempre é unha experiencia agradable e suscribo todo o dito por Bruji: mentres A Coruña non sexa unha cidade cun tráfico pacificado e unha movilidade sostible terei/teremos razóns para sair a pedalear todolos primeiros venres de mes.
P.D. : ESQUECÍASEME O IMPORTANTE DE VERDADE. MAÑÁ VENRES NON CREO QUE POIDA CHEGAR AO OBELISCO ÁS 15:30, AO PIOR NON CHEGO NIN ÁS 16:30, PERO ESTAREI PARA O PERCORRIDO E PARA A CONCENTRACIÓN. Very Happy
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
danDDv77

Rexistrado: 02 Xul 2009
Mensaxes: 745

MensaxePublicado: Xov Feb 11, 2010 6:26 pm    Asunto: Responder citando

bruji8688 escribiu:
Es cierto que la masa anda escasa ultimamente Crying or Very sad ; cansancio , desilusión, pereza, no se las razones, pero como ya dije, no creo que sea tanto esfuerzo una vez al mes durante una hora dar una vuelta en bici por la ciudad Twisted Evil
Cuando estuve en Ourense, en algunas masas de invierno sólo eramos 6 o 7, pero allí estábamos...
Mientras Coruña no se parezca a Copenague, Amsterdam, Ferrara, etc y seamos más de tres maseiros, seguiré dando vueltas con el carrito por lo menos una vez al mes... Wink

¿Depre? ¿puxeches os lentes cu de botella? o ambiente é magnífico (anque tamén vexo os gráficos). Entendo que Fran refírese á puntualidade Twisted Evil . Na convocatoria escrita pídese estar ben antes, para xa saír ás 20:00. O costume tornou pola contra ben distinto, e as 20:00 hai alí 3 mortos de frío, e comeza a chega-lo groso da tropa, e entón... comézase a falar.

Sexamos coherentes pois: ou acudimos á hora da convocatoria, o cal sería un respecto para ós novos (ó comezo, cando eu mesmo chegaba pronto aburría alí, e vía a xente que agardaba tamén, ou cansaba xa de dar voltas e se ía) ou trocamo-la hora de saída á que cúmprese na práctica; o cal por outra banda, a moita xente podería serlle unha ledicia, pola hora á que saen de traballar (xente que pecha tendas e tal ás 20:00 e descartan chegar a tempo).

Xa de reflexión, Rolling Eyes eu propoño unha velocidade moderada. Se non veñen nenos, xulgo que por riba dos 15 km/h (as veces facemos percorridos case que facendo equilibrios sobre a bici). E coido, que os percorridos planificados de antes axudarían, xa que á hora da verdade parece menos divertido ir adiante premendo o cerebro, e que a xente prefire a festa na cola ...a velocidade non vai ser.

Viva á Masa ! Cool
Jorge Riechmann

Crise http://fon.gs/z9/
Viva|la|bici http://fon.gs/z13/
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro